Підкомітет F-3-A у рамках комітету радіокерованих авіамоделей Федерації Авіамодельного Спорту України
Положення щодо визначення всеукраїнського рейтингу та формування Збірної команди України серед пілотів-спортсменів, які приймають участь в офіційних змаганнях у пілотажному класі F-3-A за стандартами FAI в рамках Федерації Авіамодельного Спорту України.
1. Мета визначення всеукраїнського рейтингу.
Основною метою впровадження та використання всеукраїнського рейтингу серед пілотів-спортсменів, які приймають участь в офіційних змаганнях у пілотажному класі F-3-A в рамках офіційних змагань ФАМСУ за стандартами FAI є визначення рейтингу пілотів, які є громадянами України та мають право бути членами Збірної команди України у класі пілотажних радіокерованих авіамоделей для участі у міжнародних змаганнях серед збірних команд країн. До таких змагань відносяться наступні змагання:
- Чемпіонат Світу;
- Чемпіонат Європи.
Додатковим завданням визначення рейтингу є впровадження чіткого, прозорого, зрозумілого метода визначення всеукраїнського рейтингу в рамках дій щодо популяризації авіамодельного спорту в Україні та класу пілотажних моделей F-3-A зокрема.
2. Методологія визначення всеукраїнського рейтингу та формування складу Збірної команди України.
Основними принципами використаної методології визначення всеукраїнського рейтингу є:
2.1 Використання міжнародного досвіду при визначенні національних
рейтингів європейських країн. Представлена методологія використовується для визначення національного рейтингу пілотів-спортсменів для відбору до збірних команд країни у наступних країнах: Чехія, Австрія, Словаччина та багато інших.
2.2 Всеукраїнський рейтинг визначається лише серед та для пілотів-спортсменів, громадян України, які приймали участь в офіційних змаганнях у класі пілотажних радіокерованих моделей F-3-A за стандартами FAI згідно затвердженого ФАМСУ графіку та спортивного календаря офіційних змагань у класі F-3-A календарного року, в якому визначається рейтинг.
2.3 Визначення та підрахунок рейтингу відбувається за підсумками результатів усіх офіційних змагань календарного року – тобто після закінчення всіх змагань.
2.4 Рейтинг формується після закриття останнього офіційного змагання, але не пізніше ніж 01 (перше) грудня поточного календарного року, в якому формується рейтинг.
2.5 Визначений рейтинг затверджується підкомітетом F-3-A та публікується на офіційному інформаційному ресурсі www.f3a.com.ua. Після публікації рейтинг вважається таким як офіційно затвердженний та дійсний.
2.6 Відповідальним за формування всеукраїнського рейтингу є підкомітет F-3-A у рамках комітету радіокерованих авіамоделей Федерації Авіамодельного Спорту України.
2.7 Для формування рейтингу враховуються результати всіх офіційних змагань у класі пілотажних радіокерованих моделей F-3-A за стандартами FAI згідно затвердженого ФАМСУ графіку.
Наприклад: у 2011 році такими змаганнями були:
- «Кубок Берегового» (Луганськ)
- «Кубок Одеси»
- «Кубок «Мастеров» (Київ)
- «Крила Харкова» (Харків)
- «Чемпіонат України» (Запоріжжя)
- «Кубок України» (Зазим’є, Броварський район, Київська область)
Тобто для визначення всеукраїнського рейтингу можуть бути використані результати перелічених змагань.
2.8 Для формування та розрахунку рейтингу враховуються результати залікових попередніх турів P- XX (PRELIMINARY SCHEDULE) всіх офіційних змагань у класі пілотажних радіокерованих моделей F-3-A за стандартами FAI згідно затвердженого ФАМСУ графіку. Результати фінальних турів F-XX (FINAL SCHEDULE) не враховуються. Це обумовлене тим, що фінальні тури виконуються не на всіх змаганнях, що унеможливлює приведення бази оцінки до єдиного стандарту виконаних комплексів, яка є необхідною складовою для визначення об’єктивного всеукраїнського рейтингу.
2.9 У зв’язку з тим, що у змаганнях можуть приймати участь пілоти-спортсмени, які є громадянами інших країн, наприклад, частіше всього – Росії та Білорусі, а метою є визначення рейтингу є його визначення для громадян України. То для визначення всеукраїнського рейтингу за результатами кожного із змагань формується перелік пілотів-спортсменів громадян України згідно результатів досягнутих на даних змаганнях місць.
Наприклад змагання мають такі результати для всіх учасників:
Призвіще пілота |
Результати P-XX, Бали (залікові по змаганню) |
Громадянство |
Пілот 1 |
3000 |
Росія |
Пілот 2 |
2939 |
Україна |
Пілот 3 |
2930 |
Росія |
Пілот 4 |
2853 |
Білорусь |
Пілот 5 |
2557 |
Україна |
Пілот 6 |
2536 |
Росія |
Пілот 7 |
2510 |
Україна |
Для визначення всеукраїнського рейтингу буде сформована та буде використовуватися наступна таблиця результатів лише серед громадян України:
Призвіще пілота |
Результати P-XX, Бали |
Громадянство |
Пілот 2 |
2939 |
Україна |
Пілот 5 |
2557 |
Україна |
Пілот 7 |
2510 |
Україна |
2.10 Результати пілотів-спортсменів громадян України, перелік яких і зайняті ними місця сформовано згідно пункту 2.9 перераховуються згідно існуючої методології пропорційного перерахунку через 1000 балів. Тобто найвищому результату пілоту-спортсмену громадянину України присвоюється 1000 балів, а всі інші результати пропорційно перераховуються через 1000.
Призвіще пілота |
Результати P-XX, Бали |
Громадянство |
Пілот 2 |
1000 |
Україна |
Пілот 5 |
870 |
Україна |
Пілот 7 |
854 |
Україна |
2.11 Для залікового підрахунку всеукраїнського рейтингу пілотів-спортсменів громадян України у класі пілотажних радіокерованих моделей F-3-A за стандартами FAI зараховуються результати не більше ніж в 3-х (трьох) змаганнях, в яких спортсмен показав найкращі результати.
2.12 Якщо виникає ситуація, коли за результатами підрахунку є рівність підсумкових результатів для визначення рейтингу використовуються результати 4-х, 5-х, 6-х змагань.
2.13 На основі результатів рейтингу поточного року формується склад спортсменів-пілотів Збірної команди України для участі у Чемпіонаті Світу або Чемпіонаті Європи у наступному календарному спортивному сезоні.
2.14 Решта складу Збірної команди України - менеджер команди, юніори (до моменту впровадження системи відбору юніорів), помічники, асистенти) формується рішенням підкомітету F-3-A за два календарних місяця до початку проведення змагань.